Process, People & Performance
Onze Enterprise Awakeners focussen op Process, People & Performance. Dus op uw in- en externe klanten, op uw business en communicatie processen en op resultaten.
Procesgericht. Onderweg naar uw klanten en naar uw resultaten doorloopt u meerdere processen die wellicht aanpassing behoeven. Technologische innovaties kunnen het zinvol maken uw kern processen bij te stellen. En zeker in de support processen vinden momenteel zeer snelle ontwikkelingen plaats, die voortdurend noodzaken tot aanpassing, herijking en herontwikkeling. Denk in het bijzonder aan de mogelijkheden van Web 2.0 applicaties.
Klantgericht. We zien organisaties en hun processen in dienst van (externe en interne) klanten. Uw klanten hebben wensen, verwachtingen en eisen, waar we u op helpen focussen. Naarmate uw klanten meer het gevoel hebben dat u ze wilt begrijpen, zullen ze vaker voor uw diensten en producten kiezen. Uw klanten zijn naast uw financiële kengetallen uw belangrijkste informatiebron.
Resultaatgericht. Bij resultaten kijken we natuurlijk naar de kwantitatief meetbare doelen, als de verbetering van omzet en marge. Hier hangt de continuïteit van uw organisatie immers vanaf. Direct daarna kijken we ook naar de meer kwalitatief meetbare (lange termijn) doelen, zoals het vergroten van de klanttevredenheid en uw uitstraling naar de wereld.
(zie: maatwerk)